loading...

وبلاگ سایت تبلیغات قالیشویی

بزرگترین سایت تبلیغات قالیشویی در کشور

قالیشویی گل ابریشم شعبه نیاوران

رضاپور بازدید : 40 دوشنبه 11 آذر 1398 : 12:52 نظرات (0)

قالیشویی در گل ابریشم

قالیشویی در نیاوران

قالیشویی در نیاوران |بهترین قالیشویی خوب تهران کدام است؟ برای دریافت بهترین خدمات قالیشویی در نیاوران به سراغ کدام قالیشویی باید برویم؟ قالی شویی گل ابریشم یکی از بهترین قالیشویی هایی است که در نیاوران یافت می شود! این قالیشویی همواره سعی دارد که بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد و تلاشش بر این است که همواره در سطح تهران در همه ی محلات به خصوص نیاوران به عنوان بهترین ها شناخته شود. در مورد این قالیشویی در این مقاله سعی می کنیم که بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ما


سفارش آنلاین

۰۲۱۸۶۹۴

با سرویس های ویژه به تمامی مناطق

ارائه بهترین قیمت ها در قالیشویی گل ابریشم


این قالیشویی نزدیک نیاوران است و همواره بهترین قیمت ها را به مشتریان ارائه می کند. در این قالیشویی شما لازم نیست نگران تغییر قیمت ها باشید و کارکنان و پرسنل این مجموعه سعی می کنند که یک فاکتور ثابت و شفاف که برای همه یکسان است، بابت خدماتشان به شما ارائه دهند.

لیست قیمتی که این قالیشویی به شما ارائه می دهد می توان گفت که در بهترین حالت در نظر گرفته شده و در مقایسه با خدماتی که به شما ارائه می گردد، بسیار کمتر است.

 

کیفیت خدمات قالیشویی نیاوران


از آنجا که همواره سعی می شود از بهترین تجهیزات در این قالیشوییپ استفاده شود، پس نیاز نیست که نگران کیفیت خدمات باشید. این قالیشویی جدای از تجهیزات پیشرفته و با کیفیت، کارکنانی دلسوز و حرفه ای دارا می باشد که به این شکل همواره بهترین خدمات را ارائه می کنند.

کافیست شما خدمات قالیشویی گل ابریشم را با خدمات سایر قالیشویی ها مقایسه کنید تا متوجه تفاوت ها بشوید. همچنین خیلی از قالیشویی ها ممکن است که آنچنان از تجهیزات خوب و کارا استفاده نکنند که این مرکز شستشوی انواع فرش و قالی این مسئله را رعایت می کند و تلاش خود را بر این راستا می گذارد که از تجهیزات پیشرفته خود همواره به بهترین نحو استفاده کند.

قالیشویی خوشنام شعبه گوهرشت

رضاپور بازدید : 91 دوشنبه 11 آذر 1398 : 12:37 نظرات (0)

قالیشویی در گوهردشت

قالیشویی در گوهردشت

قالیشویی در گوهردشت | کارخانه قالیشویی خوشنام کرج عضو رسمی اتحادیه قالیشویان در گوهردشت کرج دارای شعبه ممتاز می باشد، این قالیشویی خوب کرج با کادری مجرب و مطمئن همراه آخرین تکنولوژی های شستوشوی فرش و قالی آماده سرویس دهی به ساکنین محترم گوهردشت کرج و حومه آن می باشد.

در صورتی که به دنبال یک قالیشویی نزدیک گوهردشت هستید ، شرکت ما با ارائه بهترین خدمات پاسخگوی سفارشات مشتریان عزیز می باشد و شما می توانید از خدمات ما استفاده کنید.
در ادامه قالیشویی در گوهردشت باید بیان داشت که قالیشویی خوب گوهردشت باید دارای بروزترین دستگاه های روز دنیا برای قالیشویی باشد و برای شست و شوی فرش های ماشینی و دستباف شما باید نیرو های مجربی را به کار گرفته باشد که شرکت دارای تمامی این ویژگی ها می باشد

برای ثبت خدمات قالیشویی گوهردست

۰۲۶۹۱۰۰۸۶۸۷

۰۲۶۳۴۲۱۵۹۹۰

سفارش آنلاین

با ۲۰ خط ویژه و فوری در سراسر کرج

ویژگی های قالیشویی در گرهردشت :


از خدمات جدید مجموعه داشتن شعبات برای قالیشویی در گوهردشت می باشد که به تمامی منطقه ها محله های گوهردشت خدمات رسانی میکند.

با توجه به این موضوع که در شهر گوهردشت نزدیک بودن قالیشویی برای شما دارای اهمیت می باشد و مهمترین فاکتور هم برای شما قیمت مناسب و خوب بودن قالیشویی است ما به شما توصیه میکنیم که از خدمات جدید ما که دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب است استفاده کنید.

در ادامه این قالیشویی باید گفت ، در صورتی که سفارش قالیشویی و یا هر سفارش دیگری را از جمله رفو و ترمیم فرش داشتید می توانید با گروه مجرب شرکت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

شرکت دارای شعبه قالیشویی نزدیک گوهردشت بوده و هم وطنان گوهر دشتی می توانند خیلی سریع از خدمات قالیشویی مجاز گوهردشت برخوردار شوند.

اعتبار شرکت چندین ساله بوده و دارای نیرو های مجرب و حرفه ای برای شست و شوی فرش های ماشینی و دستباف شما می باشد.

سرویس کاران و همچنین نیرو های مجرب شرکت در گوهردشت آماده خدمات رسانی به مشتریان محرم هستند و شما می توانید درخواست خدمات خود را از طریق سایت و یا تماس با پشتیبانی ثبت کنید.

قالیشویی زیبا شعبه اندرزگو

رضاپور بازدید : 99 جمعه 17 آبان 1398 : 13:51 نظرات (0)

قالیشویی در اندرزگو

قالیشویی در اندرزگو

قالیشویی در اندرزگو | کارخانه قالیشویی زیبا به عنوان بهترین و نزدیک ترین قالیشویی خوب تهران آماده ارائه گلیه خدمات تخصصی شستشو و ترمیم فرش در محله اندرزگو و محله های اطراف می باشد. قالیشویی زیبا شعبه اندرزگو دارای سرویس کاران متعهد و مجرب بهترین خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات رفوگری و ترمیم در منطقه می باشد.

شماره های تماس

۴۴۰۰۲۹۰۱

۶۶۵۵۷۳۲۳

۶۶۵۹۷۳۴۶
درباره ما بیشتر بدانید


قالیشویی در اندرزگو


قالیشویی زیبا شعبه اندرزگو از باکیفیت‌ترین و باسابقه‌ترین قالیشویی‌ها محسوب می‌شود. می‌توان گفت قالیشویی یک فرآیند سه مرحله‌ای شامل شستشوی عالی، خشک کردن به صورت علمی و بسته بندی به صورت حرفه‌ای می‌باشد. لازم به ذکر است که دو عامل مهمی که باعث شده است قالیشویی زیبا از محبوبیت خاصی در بین مشتریان برخوردار باشد شامل صرفه‌جویی در مصرف آب و صرفه جویی در وقت و زمان می‌باشد. همچنین می‌توان گفت که در میان کارهای خانه تکانی قالیشویی از پرزحمت‌ترین و سخت‌ترین کارها می‌باشد. لازم به ذکر است که به دلیل صرف هزینه فرش یکی از لوازم مهم و با ارزش برای هر خانواده می‌باشد که برای نظافت آن باید به قالیشویی مطمئن و با سابقه مراجعه کرد.

برای اطلاعات بیشتر برای نحوه سفارش خدمات ما لینک را لمس کنید

قالیشویی ماژِیک شعبه دولت آباد

رضاپور بازدید : 33 دوشنبه 06 آبان 1398 : 12:09 نظرات (0)

قالیشویی درر دولت آباد

قالیشویی در دولت آباد

قالیشویی در دولت آباد | قالیشویی یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش از خانه تکانی و شست وشوی لوازم منزل است که با سختی های خاصی هم همراه می باشد. شست و شوی فرش و قالی علاوه بر زمان بر بودن و نیاز داشتن به فضای لازم و کافی، نیازمند تخصص نیز می باشد. در این مقاله قصد معرفی بهترین قالیشویی تهران ماژیک در محله دولت آباد را برای حل مشکل شما داریم.

راه های تماس باما

 

 

 

 

سفارش آنلاین

 

 

۰۲۱۶۶۹۲۰۶۵۶

 

 

برای ثبت سفارش و تماس کلیک کنید

 

قالیشویی در دولت آباد

قالیشویی ماژیک با داشتن تخصص و تجربه و همچنین پرسنل متعهد، در این زمینه به شما کمک می کند. کافی است که فرش و یا قالی خود را به ما بسپارید و نو و تازه تحویل بگیرید. اگر در محله دولت آباد هستید، قالیشویی ماژیک در محله دولت آباد نیز دارای شعبه بوده و در خدمت شما همشهری های عزیز و گرامی می باشد.

 

در این قالیشویی، ما از تجهیزات و مواد مناسب، با کیفیت و استانداردی برای شست و شوی قالی شما استفاده می کنیم. کافی است که یکبار امتحان کرده و فرش خود را به ما بسپارید. مطمئن باشید مشتری دائمی ما خواهید شد.

 

قالیشویی ماژیک در محله دولت آباد همراه شماست

 

قالیشویی در دولت آباد ، یکی از بهترین و مجهزترین قالیشویی های تهران می باشد که در مناطق متعددی شعبه دارد. هدف از تاسیس این قالیشویی کمک به شست و شو فرش های شماست. دیگر لازم نیست نگران فرش خود باشید.

 

شست و شوی فرش نیازمند داشتن یک سری تخصص ها و تجربه ها می باشد. لازم است که شما در این مورد هوشمندانه عمل کنید. چرا که هر فرش با توجه به نوع بافت و رنگ و مشخصاتی که دارد، روش خاصی را برای شست و شو می طلبد. اشتباه در هنگام شست و شو ممکن است عمر فرش شما را کاهش دهد. یا رنگ آن را تغییر دهد. این امر خود خسارت مالی فراوانی به شما می زند.

 

قالیشویی بانو کرج شعبه مهرشهر

رضاپور بازدید : 154 چهارشنبه 01 آبان 1398 : 20:25 نظرات (0)

قالیشویی در مهرشهر

قالیشویی در مهرشهر

قالیشویی  مهرشهر |بهترین قالیشویی کرج در مهرشهر کدام است؟ چگونه ساکنین این منطقه بهترین قالیشویی نزدیک مهرشهر را بیابند؟ ما در این مقاله می خواهیم در مورد ویژگی های یک قالیشویی خوب با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

راه تماس با ما

۳۴۱۱۸

برای ثبت سفارش آنلاین کلیک کنید

 

بهترین قالیشویی  مهرشهر

مهرشهر منطقه ای است که ساکنین زیادی در آن سکونت دارند! این افراد نیازمند یک قالیشویی خوب هستند تا به این شکل بتوانند نیاز خود را از شستشوی قالی ها در بازه های زمانی اندک، برطرف سازند. اما به نظر شما چطور بهترین قالیشویی را از بین چندین قالیشویی می توان تشخیص داد؟

 

قیمت یکسان قالیشویی  مهرشهر

مهمترین نکته ای که در مورد قیمت های قالیشویی ها وجود دارد، این است که باید یک فاکتور شفاف و ثابت به شما ارائه کنند تا به این شکل دیگر امکان تغییر قیمت وجود نداشته باشد.

 

استفاده از تجهیزات پیشرفته قالیشویی مهرشهر

نکته ی مهم دیگر در مورد قالیشویی های این منطقه این است که باید از تجهیزات پیشرفته و خوب برای شستشوی قالی ها استفاده کنند که با کیفیتی بالا فرش ها شسته شوند.

 

ارائه فرش ها بدون چروک در قالیشویی مهرشهر

 

این قالیشویی ها باید فرشها را بدون چروک به شما ارائه کنند. در واقع زمانی که شما فرشی را به این قالیشویی ها می سپارید، آنها باید این فرش را مانند روز اول به شما تحویل دهند.

 

قالیشویی مجاز مهرشهر

نکته ی مهم دیگر در تشخیص بهترین قالیشویی مهرشهر این است که  باید مجاز باشد و مجوز های لازم برای شستشوی قالی ها و فرش های مردم را در اختیار داشته باشد تا بتواند اطمینان مشتری های خود را به دست آورد.

قالیشوی گل ابریشم شعبه زعفرانیه

رضاپور بازدید : 150 سه شنبه 23 مهر 1398 : 14:23 نظرات (0)

قالیشویی در زعفرانیه

قالیشویی در زعفرانیه 

قالیشویی زعفرانیه | اگر به دنبال بهترین قالیشویی در زعفرانیه هستید، ما به شما قالیشویی گل ابریشم را معرفی می کنیم. این قالیشویی خدمات متنوع و خوبی را به شما ارائه می دهد که در ادامه قصد داریم به این خدمات بپردازیم و آنها را به شما توضیح دهیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید.

 

راه های ثبت سفارش ویژه زعفرانیه

 

سفارش آنلاین

 

۰۲۱۸۶۹۴

 

۳۰ خط ویژه در سراسر تهران، تماس فوری با لمس شماره

 

خدمات قالیشویی زعفرانیه گل ابریشم

در زیر انواع خدمات این قالیشویی در زعفرانیه را برایتان ذکر خواهیم کرد که با هر یک بیشتر آشنا شوید.

شستشوی تخصصی انواع موکت قالیشویی در زعفرانیه

در این قالیشویی شما می توانید انواع موکت های خود را که چه پرزدار هستند و چه معمولی، تحویل دهید و توقع دریافت آنها با بهترین کیفیت ممکن را داشته باشید. این موکت ها در این قالیشویی به صورت تخصصی شسته می شوند! پس لازم نیست نگران کم شدن کیفیت آنها و یا آسیب دیدنشان باشید.

 

خشکشویی مبلمان و خوشخواب در محل توسط قالیشویی گل ابریشم

در این قالیشویی شما می توانید سفارش خشکشویی مبلمان و خوشخواب خود را در محل بدهید تا پرسنل این قالیشویی در آنجا حاضر شوند و اقدام به انجام این کار برای شما نمایند.

 

خدمات ترمیم و بازسازی فرش در زعفرانیه

در این قالیشویی شما می توانید از خدمات ترمیم و بازسازی فرش ها با بالاترین کیفیت ممکن استفاده نمایید. اگر فرش های شما آسیب دیده باشند، آب دیده باشند، پوسیده باشند یا بید خورده باشند، نیاز نیست نگران نباشید و کافیست با این قالیشویی در زعفرانیه تماس حاصل فرمایید تا بهترین خدمات خود را در این زمینه به شما ارائه کنند.

 

خدمات تکمیلی و آرایشی فرش قالیشویی زعفرانیه

اگر به دنبال قالیشویی نزدیک زعفرانیه هستید و میخواهید که این قالیشویی خدمات تکمیلی و آرایشی فرش های شما را به بهترین نحو انجام دهد، بهتر است به سراغ قالیشویی گل ابریشم بروید. انجام کارهایی از جمله ترمیم بافت، ریشه و شیرازه، ریشه بافی به صورت گلیم بافت و ساده و اصلاح نقشه از جمله خدماتی هستید که شما می توانید از این قالیشویی دریافت نمایید.

 

اینها خدمات قالیشویی گل ابریشم بودند که به واسطه ی این ها، به عنوان بهترین قالیشویی تهران، به خصوص در زعفرانیه شناخته می شود.

قالیشویی گل ابریشم شعبه تجریش

رضاپور بازدید : 152 سه شنبه 16 مهر 1398 : 16:25 نظرات (0)

قالیشویی در تجریش

قالیشویی در تجریش

قالیشویی در تجریش | قالیشویی گل ابریشم یکی از بهترین قالیشویی ها در سطح شهر تهران است که در سراسر این شهر به بهترین نحو ممکن خدمت رسانی دارد. یکی از شعبه های این قالیشویی در محله تجریش تهران است که با بهترین کادر فنی و با استفاده از بهترین تجهیزات، سعی می کند که قالی ها و فرش های شما را در کمترین زمان ممکن شستشو و به شما تحویل دهد. قیمت ها، خدمات و … این قالیشویی بی نظیر هستند! به نوعی که شاید نتوانید مانند آنها را در جایی دیگر بیابید. با ما در این مقاله همراه باشید تا در این باره بیشتر صحبت کنیم.

راه های تماس باما

سفارش آنلاین

 

۰۲۱۸۶۹۴

 

برای تماس فوری و شفارس کلیک کنید

 

 

قیمت خدمات قالیشویی در تجریش

آخرین قیمت ها در قالیشویی خوب تهران در تجریش سعی می شود که همواره بر طبق مصرف مواد شستشو و زحمت پرسنل تعیین شود. این قیمت هرگز آنقدر بالا نخواهد بود که مشتریان از این بابت ناراضی شوند و بخواهند که یک قالیشویی دیگر را انتخاب کنند. اگر به دنبال بهترین قیمت ها در یک قالیشویی نزدیک تجریش هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما قالیشویی گل ابریشم را برای یک بار هم که شده انتخاب کنید.

کیفیت بی نظیری که این قالیشویی به مشتریانش ارائه میدهد در برابر قیمت خدماتش می توان گفت که چیزی نیست و کافیست یک بار شما فرش و یا قالی خود را به این قالیشویی بسپارید تا برای مدت ها نیازتان به شستن فرش یا قالی هایتان برطرف شود.

 

جالب توجه است که بدانید که قالیشویی گل ابریشم بر اساس یک فاکتور قیمت یکسان و ثابت کار می کند و دیگر شما لازم نیست که نگران این موضوع باشید که مبادا بعداً در شستشوی قالی هایتان تغییر قیمت به وجود بیاید.

همکاران ما همیشه در دسترس شما هستند!

در قالیشویی تجریش گل ابریشم، مشتریان می توانند به راحتی با پرسنل این قالیشویی تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را با آنها در میان بگذارند و بهترین مشاوره و راهنمایی را دریافت کنند.

این قالیشویی در تجریش همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان خود است و سعی می کند که همیشه حق را به آنها داده و بهترین خدمات خود را با بهترین کیفیت به آنها ارائه نماید.

 

قالیشویی در فرمانیه

قالیشویی در فرمانیه 

قالیشویی در فرمانیه | حتمأ شما هم نام قالیشویی را شنیده اید. به راستی این قالیشویی ها چه وظایفی دارند؟ چه کارهایی انجام می دهند؟ به چه دلیل باید به قالیشویی مراجعه کنیم؟ با ما همراه باشید تا ضمن معرفی قالیشویی ماژیک و شعبه دیگر آن یعنی قالیشویی ماژیک در محله فرمانیه، به پرسش های فوق هم پاسخ دهیم.

راه های تماس با ما

 

۰۲۱۲۲۲۸۲۰۲۴

 

برای ثبت سفارش آنلاین خدمات در فرمانیه کلیک کنید

 

قالیشویی ماژیک شعبه فرمانیه

شست و شوی فرش و قالی بر خلاف تصور بسیاری از مردم، کار آسانی نیست. با توجه به تورم های موجود و قیمت سر و سام آور قالی و فرش های مختلف، اهمیت قالیشویی نیز دو چندان می شود. اگر فرش شما به خوبی شست و شو نشود، ممکن است که عمر آن کاهش پیدا کند، رنگ آن و یا حتی بافت آن دچار مشکل شود. لذا این امر در دراز مدت موجب به وجود آمدن خسارت های مختلف مخصوصأ خسارت مالی خواهد شد. اینجاست که اهمیت قالیشویی ها مشخص می شود. بهتر است این کار سخت و زمان بر را به قالیشویی ها بسپاریم.

اما نه هر قالیشویی. قالیشویی یک هنر و تخصص است. نیازمند تجربه و تخصص است. قالیشویی ماژیک از تخصص و تجربه مناسبی در این زمینه برخوردار است و با پرسنل کارآزموده در خدمت شماست. خبر خوب اینکه قالیشویی ماژیک در بیش از ده منطقه و محله شعبه دارد. اگر در محله فرمانیه هستید، نگران فرش و قالی های خود نباشید قالیشویی ماژیک در محله فرمانیه هم شعبه دارد. شما می توانید با خیال راحت فرش و قالی خود را به ما بسپارید. ما برای شست و شو فرش شما از بهترین و با کیفیت ترین محصولات شوینده و همچنین از بهترین و با تجربه ترین پرسنل استفاده می کنیم.

لذا بهتر است این کار زمان بر را به ما بسپارید. شست و شو به گونه ای خواهد بود که فرش شما نو و تازه شود و عمر آن افزایش یابد.

 

قالیشویی در عظیمه | قالیشویی بانو شعبه عظیمیه

رضاپور بازدید : 53 یکشنبه 14 مهر 1398 : 17:27 نظرات (0)

قالیشویی در عظیمیه

قالیشویی در عظیمیه 

قالیشویی در عظیمیه | قالیشویی بانو کرج بهترین، معتبر ترین و نزدیک ترین قالیشویی خوب در کرج می باشد. شرکت قالیشویی بانو  با استفاده از متد ها و روش های نوین در صنعت شستشوی فرش به صورت قابل توجهی در چند سال گذشته در این صنعت کرج رشد داشته است. این رشد در زمینه قالیشویی و خدمات خشکشویی مبلمان و موکت و از جمله خدمات تعمیرات و باز سازی انواع فرش بدون برنامه ریزی مدیریت قوی امکان پذیر نخواهند بود. شرکت قالیشویی بانو شعبه عظیمه با استفاده از پرسنلی آموزش دیده و تحصیل کرده همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در این حوزه به مشتریان خود ارائه دهد.

تماس باما

۳۴۱۱۸

برای ثبت سفارش آنلاین کلیک کنید

 

ویژگی های قالیشویی درعظیمیه

قالیشویی بانو شعبه عظیمیه دارای دفتر مستقل در محله عظیمیه کرج می باشد. تاسیس دفتر مستقل دارای مزایای بی شماری برای شما مشتریان عزیز ساکن در این محله می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید با یک تماس سریع و یا سفارش آنلاین خدمات سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید.با تاسیس دفتر  عظیمیه سفارشات و خدمات شما مشتریان به دفتر ارجاع داده می شود تا سریعترین پیگیری و سرویس دهی به شما مشتریان عزیز در محله عظیمیه کرج انجام شود.

 

 

 

قالیشویی گل ابریشم شعبه اقدسیه

رضاپور بازدید : 37 چهارشنبه 10 مهر 1398 : 19:25 نظرات (0)

قالیشویی در اقدسیه

قالیشویی در اقدسیه

قالیشویی در اقدسیه | اگر در محله اقدسیه سکونت دارید و می خواهید فرش ها و قالی های خود را به دست یک قالیشویی معتبر و حرفه ای بسپارید، اما نمی دانید کدام قالیشویی به بهترین نحو کار شما را انجام می دهد، ما به شما قالیشویی گل ابریشم را معرفی می کنیم. احترام به مشتری ها در این قالیشویی در اقدسیه مثال زدنی است که در این مقاله می خواهیم در مورد آن بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

راه های ثبت سفارش ویژه اقدسیه


سفارش آنلاین


0218694


30 خط ویژه در سراسر تهران، تماس فوری با لمس شماره

قالیشویی در اقدسیه و ویژگی های آن

مشتری مداری

قالیشویی گل ابریشم یکی از قالیشویی هایی است که در سراسر تهران امکان خدمات رسانی را دارد و کافیست شما سفارش خود را ثبت کنید تا آن ها درب منزل، فرش یا قالی را از شما تحویل بگیرند و در کمترین زمان ممکن بدون چروک آنها را به شما تحویل دهند.

مسئله ای که باعث شده قالیشویی گل ابریشم در اقدسیه با پیشرفت خوب و قابل قبولی برخوردار شود، احترام به مشتری ها و مشتری مداری بوده. اگر یک قالیشویی و یا هر مرکز خدماتی دیگر بخواهد به عنوان بهترین ها در زمینه کاری خود شناخته شود، باید به مشتریانش احترام گذاشته و همیشه آنها را در الویت قرار دهد. قالیشویی گل ابریشم قاعدتاً با رعایت این اصول توانسته به این پیشرفت برسد و خدمات خود را در سراسر تهران به خصوص اقدسیه به بهترین نحو ارائه دهد.

 

خدمات حمل و تقل

 

یکی از کارهایی که این قالیشویی در اقدسیه برای رضایت مشتریان انجام می دهد، این است که حمل و نقل فرش ها و قالی ها را با لول پلاستکی و به وسیله ی کامیون های مسقف و ایمن انجام می دهد. این کار باعث می شود که کمتری خدشه و صدمه به فرش های شما وارد شود. در واقع می توان گفت که با این کار هیچگونه صدمه ای به فرش ها وارد نخواهد شد و با بهترین شیوه آنها به قالیشویی برای شستشو انتقال داده می شوند.

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 1,972
  • بازدید کلی : 8,053