loading...

وبلاگ سایت تبلیغات قالیشویی

بزرگترین سایت تبلیغات قالیشویی در کشور

قالیشویی در قیطریه | قالیشویی زیبا شعبه قیطیریه

رضاپور بازدید : 37 چهارشنبه 10 مهر 1398 : 18:27 نظرات (0)

قالیشویی در قیطریه

قالیشویی در قیطریه

قالیشویی در قیطریه |  قالیشویی زیبا تهران به عنوان نزدیک ترین قالیشویی در قیطریه آماده ارائه بهترین خدمات قالیشویی در قیطریه تهران می باشد. کلیه خدمات شستشوی فرش در سراسر محله و محدوده های قیطریه تهران. قالیشویی زیبا تهرن عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران بوده و کلیه فعالیت های این مجموعه زیر نظر اتحادیه قالیشویی تهران می باشد. سرویس دهی به سراسر محله های تهران یکی از ویژگی های قالیشویی زیبا تهران می باشد. قالیشویی شعبه قیطریه یکی از شعبه های قالیشویی زیبا در تهران می باشد که کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خشکشویی تخصصی همراه با خدمات ترمیم تخصصی می باشد.

شماره های تماس با ما 

۴۴۳۰۸۰۵۰

۴۴۰۰۲۹۰۱

۶۶۵۵۷۳۲۳

برای سفارش آنلاین کلیک کنید

 

قالیشویی در قیطریه

قالیشویی قیطریه واقع در شمال شرق تهران به دلیل تقاضای زیاد و ارائه سرویس‌های با کیفیت و VIP می‌توان گفت از مناطق مهم عرضه خدمات قالیشویی در تهران محسوب می‌شود. فرش‌های منازل ما با ‌ارزش هستند زیرا برای تهیه آن‌ها وقت و پولمان را صرف کرده‌ایم. از آنجا که فرش‌ به دلایل مختلف ممکن است دچار لک و کثیفی شود بنابراین به یک قالیشویی مطمئن مانند قالیشوییزیبا شعبه قیطریه نیازمندیم که قالی‌ را شستشو دهند. ممکن است که برای شست و شوی فرش و پاک کردن لکه‌ها از شامپو فرش استفاده کنیم. اما لازم به ذکر است که کف شامپوفرش به طور کامل از بین نمی‌رود، و در گذر زمان در کرک‌های فرش خشک می‌شود که باعث می‌شود طول عمر فرش کوتاه شود. بنابراین استفاده از قالیشویی نزدیک قیطریه می‌تواند این نگرانی شما را برطرف کند و باعث افزایش طول عمر فرش شما شود، که با این کار قالیشویی قیطریه برای شما مقرون به صرفه می‌باشد.

 

قالیشویی بانو در گوهردشت

قالیشویی در گوهردشت کرج

قالیشویی در گوهردشت | شرکت قالیشویی بانو کرج با سالها تجربه در صنعت قالیشویی کرج، به عنوان بهترین و معتبر ترین قالیشویی در کرج می باشد. قالیشویی بانو کرج مجهز به کارخانه ای اختصاصی با ماشین آلات تمام اتوماتیک و پیشرفته علاوه بر حذف واسطه ها برای شستشو، بالاترین کلیفیت ارائه خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

شرکت قالیشویی بانو کرج دارای دفاتر و شعبات زیادی در سراسر شهر کرج و استان البرز می باشد. یکی از شعبات این شرکت در گوهردشت کرج می باشد که امروز میخواهیم در رابطه با دفتر گوهردشت، خدمات و راه های تماس با دفتر گوهر دشت کرج صحبتی با شما مشتریان عزیز داشته باشیم.

شماره تماس ویژه گوهردشت 

۰۲۶۳۴۱۱۸

برای ثبت سفارش آنلاین کلیک کنید

قالیشویی گوهردشت

 

قالیشویی در گوهردشت

شرکت قالیشویی بانو با تاسیس دفتر خود در محله گوهر دشت کرج با هدف بهبود سرویس دهی و خدمات رسانی به مشتریان عزیز ساکن گوهردشت، به عنوان اولین کارخانه قالیشویی فعال در کرج می باشد که شعبات خود را در سراسر کرج تاسیس کرده و خدمات ویژه ی خود با سرعت هرچه تمام تر به شما عزیزان ارائه می دهد.

دفتر قالیشویی بانو در گوهردشت کرج ارائه دهنده کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات ترمیم و بازسازی انواع فرش می باشد که از خدمات کلی این مجموعه میتوان به:

  • شستشوی انواع فرش دستبافت، قدیمی و عتیقه
  • شستشوی انواع فرشهای ماشینی، کرج رنگ، الیاف مصنوعی و پشمی.
  • خشکشویی انواع مبلمان، میز و صندلی های سمینارها، هتل ها، رستوران ها و سینما ها
  • خشکشویی انواع موکت های ساده و طرح دار، پالاز و گل برجسته
  • خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دونفره
  • خدمات تعمیرات فرش از جمعه، رفوگری، دارکشی، رفع پارگی و سوختگی، رنگبرداری و …
  • خدمات آرایشی فرش، سرپود گیری، شیرازه دوزی، ریشه دوزی و …

اشاره نمود، شرکت قالیشویی بانو کرج عضو رسمی اتحادیه قالیشویان شهر کرج بوده و کلیه خدمات این شرکت تحت نظر اتحادیه بوده و تمامی فاکتور های صادر شده این مجموعه طبق نرخنامه صادر شده از اتجادیه محترم قالیشویان کرج می باشد.

قالیشویی در درکه | قالیشویی ماژیک شعبه درکه

رضاپور بازدید : 38 سه شنبه 02 مهر 1398 : 11:37 نظرات (0)

قالیشویی در درکه

قالیشویی در درکه | قالیشویی یکی از کارهای مهم و حساس جامعه است. حتمأ برای شما هم پیش آمده است که مجبور به شستن فرش و قالی خود شوید. حتمأ متوجه شده اید که چه کار سخت و زمان بری است. قالیشویی ماژیک برای حل این مشکل تأسیس شده است. اگر در محله درکه هستید، نگران شست و شوی قالی و فرش خود نباشید. قالیشویی ماژیک در درکه نیز دارای شعبه می باشد. می توانید با خیال راحت فرش و قالی خود را به ما بسپارید.

قالیشویی درکه

شماره تماس با ما

۰۲۱۲۲۲۸۲۰۲۴

برای ثبت سفارش آنلاین خدمات در درکه کلیک کنید

قالیشویی ماژیک در محله درکه نیز شعبه دارد

حساسیت شست و شوی فرش بیشتر به علت بافت و نوع فرش می باشد. اگر شست و شو غیر حرفه ای انجام شود، با مواد مناسب انجام نشود، ممکن است فرش شما دچار خسارت و مشکل شده یا رنگ آن از بین برود. این اتفاقاتی است که ممکن است در هنگام شست و شو بیافتد و عمر فرش شما را هم کم کند. لذا در اینجاست که بحث تخصص و سابقه مطرح می شود. بسیار مهم است که فرش خود را به قالیشویی بسپارید که تخصص و تجربه داشته باشند و بتوانند با شست و شوی فرش، آن را مانند روزهای اولش بکنند. قالیشویی ماژیک در محله درکه هر دو این موارد یعنی تخصص و تجربه را دارد. افراد شاغل در قالیشویی ماژیک سالهاست که در این شغل فعالیت داشته و با انواع مختلف فرش و قالی و نحوه شستن آنها آشنایی دارند. کافی است یکبار امتحان کنید و فرش خود را به ما بسپارید.

 

قالیشویی ماژیک یکی از بزرگ ترین و بهترین قالیشویی تهران می باشد که در بیش از ده محله دارای شعبه و نمایندگی است. همچنین برای شستن فرش ها و قالی های شما از بهترین و با کیفیت ترین مواد شوینده استفاده می شود. ما تلاش می کنیم فرش شما را به بهترین صورت ممکن شست و شو کرده و در سریع ترین زمان تحویل دهیم.

قالیشویی در مجیدیه | قالیشویی مازیک شعبه مجیدیه

رضاپور بازدید : 92 شنبه 30 شهریور 1398 : 19:20 نظرات (0)

قالیشویی در مجیدیه

قالیشویی در مجیدیه

در واقع قالیشویی به عمل نظافت و تمیزی فرش و قالی گفته می شود و از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر درست و مطابق اصول شسته شود، باعث می شود که فرش و قالی شما کیفیت اولیه خود را از دست ندهد.

برعکس اگر قالی و فرش شما به صورت استاندارد و با رعایت اصول شسته نشود، ضمن اینکه عمر فرش شما کم می شود، ممکن است باف و رنگ آن آسیب ببیند. لذا بهتر است قالی و فرش خود را به قالیشویی معتبر بدهید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارند.

شماره تماس با ما

۰۲۱۷۷۵۵۶۱۶5

قالیشویی مجیدیه | نزدیک ترین قالیشویی به شما هستیم!

 

قالیشویی ماژیک در محله مجیدیه در خدمت شماست. اگر در محله مجیدیه ساکن هستید اصلا نگران فرش و قالی خود نباشید. ما با دارا بودن تجهیزات و مواد شوینده بسیار قوی و با کیفیت، فرش و قالی شما را به بهترین شکل ممکن شست و شو می کنیم. از همه این مسائل مهم تر، قالیشویی ماژیک با بهره گیری از متخصصان با تجربه پیشتاز در عرصه قالیشویی می باشد. کافی است که با ما تماس بگیرید. کار ما به گونه ای است که پس از اتمام شست و شو، فرش شما ظاهر خود را حفظ کرده و مانند روز اول خود می شود.

قالیشویی در ازگل | قالیشویی زیبا شعبه ازگل

رضاپور بازدید : 35 شنبه 30 شهریور 1398 : 18:10 نظرات (0)

قالیشویی در ازگل

قالیشویی در ازگل | شرکت قالیشویی زیبا شعبه ازگل بهترین و نزدیک ترین قالیشویی در ازگل تهران می باشد. کلیه خدمات قالیشویی در ازگل با استفاده از سرویس های ویژه محله ازگل تهران. قالیشویی زیبا تهران آماده ارائه کلیه خدمات تخصصی شستشوی انواع فرشهای دستبافت ابریشم، گل ابریشم، پشمی، کاشان و تبریز با استفاده از شورهای گیاهی و مواد شستشوی ارگانیک برای جلوگیری از بین رفتن رنگ و کیفیت فرش دستبافت شما. اعلاء شویی فرشهای ماشینی با ماشین آلات پیشرفته و گرمخانه گازی. سرویس دهی سراسر محله و محدوده های ازگل.

شماره های تماس

۲۲۰۵۰۲۶۶

۸۸۶۸۴۵۶۳

۴۴۳۰۸۰۵۰

۴۴۰۰۲۹۰۱

۶۶۵۵۷۳۲۳

۶۶۵۹۷۳۴۶

۷۷۹۴۹۰۸۵

قالیشویی در ازگل

قالیشویی زیبا در ازگل

قالیشویی ازگل با توجه به اینکه هر نوع فرش اعم از دستبافت و ماشینی ارزش خاص خود را دارند مراقبت‌های خاصی در رابطه با فرش‌ها انجام می‌دهد. بنابراین قالیشویی در ازگل می‌تواند مقرون به صرفه باشد و از فرسودگی و پوسیدگی فرش‌ها جلوگیری کند. قالیشویی نزدیک ازگل با ارائه خدماتی از قبیل شستشو و ترمیم فرش های صادراتی و نفیس ابریشم٬ گل ابریشم، ماشینی و دستبافت و … با استفاده از مواد شوینده باکیفیت و شامپوهای ساخت کشور آلمان در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد. یکسری ویژگی‌ها باعث شده است که قالیشویی در ازگل از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. می‌توان به ویژگی‌های ممتاز از جمله عدم استفاده از مواد شوینده غیرمجاز، بکارگیری ماشین آلات پیشرفته و همچنین بخش های رفوگری، دار کشی، ریشه زنی، رنگ آمیزی و … اشاره کرد. قالیشویی نزدیک ازگل با داشتن سابقه طولانی انواع شستشو، کادر مجرب و حضور فعال پس از اتمام قالیشویی در ازگل کارشناسان کیفیت را می‌سنجند. در نهایت قالیشویی ازگل قالی‌ها را به صورت لوله شده و داخل کاور به مشتریان تحویل خواهد داد.

قالیشویی در ظفر | قالیشویی ماژیک شعبه ظفر

رضاپور بازدید : 116 سه شنبه 26 شهریور 1398 : 13:04 نظرات (0)

قالیشویی در ظفر

قالیشویی در ظفر | یکی از بهترین قالیشویی های تهران با داشتن چندین شعبه می باشد. ما همه ساله به مناسبت های مختلفی، خانه تکانی می کنیم و شستن فرش یکی از مهم ترین و در عین حال پردردسرترین بخش خانه تکانی است. فرش جز فرهنگ ما ایرانیان و یکی از عضو لاینفک خانه های ماست. هر فرش حساسیت های خاص خودش را دارد. اگر در محله ظفر هستید، قالیشویی ماژیک در محله ظفر در خدمت شماست.

قالیشویی در ظفر

شماره تماس با ما

۰۲۱۲۲۲۸۲۰۲۴

ویژگی قالیشویی ظفر

قالیشویی ماژیک در محله ظفر، با داشتن تجربه چندین ساله در صنعت قالیشویی، در خدمت شماست. در صنعت قالیشویی تخصص و تجربه دو حرف اول را می زنند. چرا که تخصص و تجربه است که کمک می کند ما کار خود را به نحو احسن انجام دهیم. قالیشویی ماژیک با بهره گیری از متخصصان با تجربه و ابزارهای مناسب تلاش می کند فرش های شما را به بهترین نحو ممکن شستشو کرده و تحویل دهد.

قالیشویی در نیاوران | قالیشویی زیبا شعبه نیاوران

رضاپور بازدید : 39 سه شنبه 26 شهریور 1398 : 12:16 نظرات (0)

قالیشویی در نیاوران

قلایشویی در نیاوران 

قالیشویی در نیاوران | قالیشویی زیبا بهترین و معتبر ترین قالیشویی نزدیک نیاوران آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در نیاوران با استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده. شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک و سرویس های فوری بهترین ارائه دهنده خدمات قالیشویی در نیاوران می باشد.

شماره های تماس ما

۲۲۰۵۰۲۶۶

۸۸۶۸۴۵۶۳

۴۴۳۰۸۰۵۰

۴۴۰۰۲۹۰۱

۶۶۵۵۷۳۲۳

۶۶۵۹۷۳۴۶

۷۷۹۴۹۰۸۵

طمعرفی قالیشویی در نیاوران:

 

پس با انتخاب یک قالیشویی مناسب، مانند قالیشویی نیاوران که از با سابقه ترین قالیشویی در نیاوران می‌باشد نیاز خود را برطرف کنید. با انتخاب قالیشویی نزدیک نیاوران که دارای کادری مجرب و باتجربه در زمینه شستشو و خشکشویی انواع فرش‌ها اعم از دستبافت و ماشینی و همچنین انواع مبلمان اعم از چرم و استیل است می‌توانید با خیالی آسوده کار خود را راحت کنید. در قالیشویی نیاوران با استفاده از امکاناتی از قبیل استفاده از دستگاه خاکگیری باعث جلوگیری از پوسیدگی در فرش می‌شوند، زیرا اگر خاکگیری صورت نگیرد بعد از شستشو خاک به گل تبدیل می‌شود که با الیاف فرش ترکیب شده و باعث می‌شود که در اثر گذر زمان فرش فرسوده شود. و همچنین در فرش‌هایی که قبل از شستشو خاکگیری انجام نشده باشد فرش حالت تیره و کدری به خود می‌گیرد. می‌توان گفت قالیشویی نیاوران با امکانات خود مقرون به صرفه نیز می‌باشد. در قالیشویی نیاوران جمع آوری فرش‌ها با دقت خاصی انجام می‌شود تا فرش‌ها هیچ آسیبی نبینند. در قالیشویی نزدیک نیاوران پس از اتمام کار و شستشو با استفاده از دستگاه‌های با کیفیت کارشناسان کیفیت کار را می‌سنجند و سپس فرش‌ها را به مشتری ارسال می‌کنند.

قالیشویی بانو شعبه باغستان

رضاپور بازدید : 76 یکشنبه 30 دی 1397 : 17:55 نظرات (0)

قالیشویی در باغستان

قالیشویی در باغستان | قالیشویی بانو کرج مجهز به کارخانه قالیشویی اختصاصی، به عنوان اولین قالیشویی در کرج می باشد که کلیه خدمات شستشو فقط در کارخانه این شرکت انجام می شود. رعایت اصول مذهبی و کر اسلامی. شستشو با بالاترین کیفیت و نهایت دقت وظیفه ی ما برای ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

کارخانه قالیشویی بانو با راه اندازی سرویس های ویژه و مستقر در محله های کرج، آمادگی خود را برای ارائه دادن بهترین و سریع ترین سرویس در سراسر کرج به شما مشتریان عزیز اعلام می کند. قالیشویی در باغستان و باغستان غربی کرج یکی از شعبه های فعال قالیشویی بانو در کرج می باشد. شما مشتریان عزیز ساکن باغستان کرج می توانید با ثبت سفارش خدمات شستشو و خشکشویی و یا ترمیم و باز سازی فرشهای خود به قالیشویی بانو سپرده و از سرعت و کیفیت خدمات قالیشویی بانو شگفت زده شوید.

خدمات قالیشویی بانو شعبه باغستان کرج

  • اعلاء شویی و شستشو تخصصی انواع فرشهای دستبافت، کرک، ابریشم، گل ابریشم، ابریشم چله، بیجار، کاشان، تبریز و ...
  • شستشوی انواع فرشهای دستبافت عتیقه و قیمتی به صورت ویژه، شور شویی و دوا شویی.
  • شستشوی اعلاء انواع فرشهای ماشینی رنگ روشن و تیره با مواد درجه یک.
  • شستشوی انواع فرشهای خارجی
  • شستشوی انواع فرشهای فانتزی و الیاف مصنوعی
  • خشکشویی انواع مبلمان، میز، صندلی های سینما ها تالار ها و سالن های همایش.
  • خشکشویی انواع خوشخواب یک نفره و دو نفره.
  • کلیه خدمات تعمیرات و بازسازی انواع فرش مانند: رفع سوختگی، رفوگری، پرداخت، شیرازه و چرم دوزی، لکه برداری و ...

قالیشویی خوب در چیتگر

رضاپور بازدید : 123 دوشنبه 17 دی 1397 : 1:59 نظرات (0)

کارخانه قالیشویی خان سالار شعبه محله چیتگر

قالیشویی در چیتگر | قالیشویی خان سالار تهران شعبه چیتگر سرویس دهی خوب و منظم به محله های چیتگر، شهرک سرو آزاد، پیکان شهر و دریاچه چیتگر. قالیشویی چیتگر. شرکت قالیشویی خان سالار شعبه چیتگر تهران با استفاده از نیرو های متعهد و کار آزموده آماده ارائه کلیه خدمات شسشتوی انواع فرش، خشکشویی مبلمان و کلیه خدمات و تعمیرات و باز سازی انواع فرشهای دستبافت زیر نظر کارشناسان زبده و با تجربه خمات تعمیرات در تهران.

بهترین و نزدیک ترین قالیشویی به شما هستیم
کلیه خدمات قالیشویی خان سالار شعبه چیتگر دارای ضمانت می باشند.

قالیشویی در چیتگر

کارخانه قالیشویی خان سالار شعبه چیتگر با بیش از ۱۵ سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران می باشد. قالیشویی خان سالار چیتگر عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران بوده و کلیه خدمات و نرخ های شستشوی این کارخانه زیر نظر اتحادیه قالیشویی تهران می باشد. مدیران قالیشویی خان سالار با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت و رزومه در شرکت های قالیشویی معتبر در سراسر تهران به آموخته های مهمی در مورد شستشو و مدیریت یک مجموعه قالیشویی رسیده و آنها را در مجموعه خود پیاده سازی خواهند کرد. مدیران قالیشویی خان سالار با فعالیت در شغلهای مدیریتی، کارشناس شستشو، کارشناسی قیمت شستشوی فرش ، سیرویس کار و یا اپراتور و .... تجربه های کافی برای مدیریت یک مجموعه قالیشویی را بدست آورده اند. با وجود این تجربیات گران بها و تسهیلات بانکی اقدام به تاسیس یک کارخانه قالیشویی در غرب استان تهران کرده و سرویس دهی فوری به سراسر استان تهران را در ابتدای سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و تا کنون بیش از ۲ هزار مشترک را با افتخار در سیستم خود ثبت کرده است. شما هم همین امروز با ما تماس بگیرید و به جمع مشترکین راضی ما بپیوندید.

قالیشویی بانو فردیس

رضاپور بازدید : 149 شنبه 08 دی 1397 : 16:44 نظرات (0)

کارخانه قالیشویی بانو شعبه فردیس و ملارد

قالیشویی در فردیس | قالیشویی بانو شعبه فردیس و ملارد سرویس دهی خوب و فوری ویژه فردیس و محله های ملارد و فردیس، بهترین و معتبر ترین قالیشویی نزدیک به فردیس و ملارد کرج. قالیشویی بانو مجهز به کارخانه ی اختصاصی شستشو بدون واسطه با کادری مجرب، تحصیل کرده و آموزش دیده در خدمت همشهریان عزیز محله فردیس، ملارد و حومه ملارد می باشد.

کلیه خدمات خشکشویی مبلمان و موکت در فردیس و شهر های حومه فردیس و ملارد با استفاده از بخار شو و دستگاه رادکتور و فرچه های سخت و نرم. شستشوی مبلمان چرمی، میکروفیبر، ایرانی، پارچه ترکیه ای و ... لکه برداری از روی مبلمان دوست داشتنی شما در سریعترین زمان ممکن. سرویس دهی سراسر محله های فردیس، ملارد، مارلیک و محله های حومه در سریعترین زمان ممکن.

پل های ارتباطی ما

شماره تماس پنج رقمی ویژه فردیس کرج: ۳۴۱۱۸

دفتر مرکزی : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

وبسایت ما: www.banookaraj.com

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 1,970
  • بازدید کلی : 8,051